Ο Θεοφάνης Γαβριηλίδης γεννήθηκε και μεγάλωσε στη Λάρισα το 2003. Αν και μακριά από τα μεγάλα αστικά κέντρα της χώρας και μεγαλώνοντας σε μία επαρχιακή πόλη με πιο ήπιος και χαλαρούς ρυθμούς ζωής, αξιοποιώντας τη δύναμη του διαδικτύου κατάφερε από μικρή ηλικία να παρακολουθεί, αλλά και να βρίσκεται μέσα στις εξελίξεις στο συνεχώς αναπτυσσόμενο χώρο του gaming.
Το πάθος του γι’ αυτή την κοινότητα και η συνεχής περιέργεια και ανάγκη για βελτίωση τον έφεραν σε ηλικία 14 ετών στην πρώτη του επιχειρηματική προσπάθεια στο χώρο του Gaming ως Marketing και PR αποκλειστικά για παιχνίδια, αποτελώντας και το έναυσμα για τα επόμενα του βήματα. Αρχικά μόνος και στη συνέχεια η συνεργασία του με άλλες ομάδες και κοινότητες στην Ευρώπη του έδωσαν την ευκαιρία να συμμετέχει σε ευρωπαϊκές δράσεις και διεθνείς εκθέσεις.
«Εκτός από ταλέντα και γενικές γνώσεις, για να προχωρήσει κάποιος χρειάζεται και η μόρφωση και η διασύνδεση», σημειώνει ως φοιτητής στο Τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων στο Πανεπιστήμιο Μακεδονίας.
Στα 21 του χρόνια σήμερα, κατά τη διάρκεια της φοίτησής του ιδρύει την IndiePump, προσπαθώντας να εξελιχθεί περισσότερο, αλλά και να εισέλθει στην επιχειρηματική σκηνή.
Σκοπός του μέσω της IndiePump είναι να μπορεί να επηρεάζει την αγορά των indie games μέσα από τη συλλογικότητα, τη συμμετοχή στο σύνολο του οικοσυστήματος της βιομηχανίας του gaming και την προβολή των indie developers με την αξιοποίηση της τεχνολογίας, ενώ στόχος του είναι η ανάπτυξη του τομέα αυτού προς όφελος της οικονομίας, της κοινωνίας αλλά και του επιχειρείν.
Στο τελευταίο Game Developers Meetup ο ίδιος βρέθηκε στη Λάρισα και συμμετείχε στις δράσεις της IGDA Greece που αποτελεί το παράρτημα στην Ελλάδα του παγκόσμιου οργανισμού για δημιουργών παιχνιδιών, ενώ συνεχίζει ως Marketing και PR και με την CRITICAL HIT PR έχει πελάτες από όλες τις ηπείρους και συνεργάζεται με δεκάδες δημιουργούς παιχνιδιών ανά τον κόσμο.
Το λαμπρό μέλλον του Λαρισαίου στο χώρο του επιχειρηματικού gaming μόνο λαμπρό μπορεί να προδιαγραφεί με τον ίδιο να αποτελεί ένα σημαντικότατο κρίκο μεταξύ των developers και της διεθνούς αγοράς για να προωθήσουν τα παιχνίδια, βρίσκοντας και λύνοντας όσα λάθη εντοπίζονται, προτείνοντας πράγματα με μία άλλη οπτική και αισθητική και μετατρέποντας κάτι που «χτίζεται» από ένα δωμάτιο στο να λαμβάνει παγκόσμιες διαστάσεις.